torsdag 6 september 2007

Nautilus here I come!

Efter en godispåse och 2 stora glas apelsinjuice så har jag bestämt mig.
Så fort köket är klart så köper jag kort på gymmet. Känner mig verkligen urkass när jag äter så mkt och så onyttigt som jag gör, och dessutom ALDRIG rör på mig. 1-2 ggr i månaden (max) räknas fasiken inte.
Finns en viss risk för att det är veckans sockertopp som gjort att jag känner mig så energisk och motiverad ikväll, men det spelar ingen roll för nu blir det andra bullar (hälsobullar kanske) för nu ska tummen ur!

3 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Då kanske vi ses! Fast än har jag då inte kommit mig för att skaffa ett kort... Kanske det blir av imorgon! :-)

Mitt i mitt liv sa...

Va kul! :-) Kanske vi får me oss resten av brudarna också :-D

Allt å lite till sa...

JAAA, "Beach 2008"... here we come!