söndag 9 september 2007

Feber och hängig


Idag har Pippi gått på repeat på dvdn hela förmiddagen. Lillan är sjuk, 38,8 tempade jag nu sist och man ser i ögonen på henne att hon inte är kry.

Annars är det väl en helt vanlig söndag mitt i kaoset. Ska skruvas handtag idag och sen ska jag börja fylla lådor och skåp så vi får bort lite kartonger från golvet. Ska måla timmerväggarna mot kök och vardagsrum 1 varv till också.

Ikväll blir det middag hos svärisarna och sen bio med Ida, ska bli grymt kul, var evigheter sedan jag var på bio, vi ska se "underbar och älskad av alla".

Men nu ska jag åka ner på Ica och köpa festis, fruktsoppa och annat som kan gå ner i en febersjuk liten tjej.

3 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Inte kul att vara sjuk inte... :( Hoppas hon kryar på sig Wilma! Melvin är också lite hängig. Ingen feber eller så, men han är grymt snorig. Första veckan på dagis är ju avverkad, så det kanske inte är så konstigt om det kommer en förkylning nu.

en brunetts bravader sa...

jasså, wilma är sjuk. :( vad tråkigt.. själv har jag också haft feber hela helgen och ont i halsen. vi får krya på oss så kanske vi kan ses nå dag då vi blivit friska!
Kul med bio förresten :)

Mitt i mitt liv sa...

Sandra:Jaså Melvin är också krasslig, tycker nästan det låter som de allra flesta är krassliga på ett eller annat sätt. Själv har man iaf klarat sig *ta i trä*

Karro:Är du sjuk nu IGEN?! Men din stackare, du var ju nyss sjuk. :-( Filmen var jättebra, var riktigt skoj att vara på bio, var ju evigheter sen sist :-)