torsdag 15 oktober 2009

Stockholmsweekend




Ikväll proppar jag i mig godis och julmust. Imorgon köper jag gymkort och skärper till mig. Nu får det vara nog med frossande och soffsittning alltså, jag håller seriöst på att lägga på mig igen. REJÄLT! Men det är inget konstigt med det, slutar man träna och äter massa skräp så blir det så. Man kan nog säga att Grekland var inkörsporten till det onyttiga livet igen, sen dess har det bara gått utför.
Igårkväll bokade vi in en liten stockholmsweekend till i början på december, bara jag och Johan, känns riktigt härligt att ha nåt skoj att se fram emot före jul. Vi ska bo på clarion sign, ett hotell jag varit sugen på att testa sen jag första gången läste om det. Sooom jag längtar!
En annan sak jag längtar hett efter är en lång sovmorgon, så skönt att det snart är helg.

Inga kommentarer: