tisdag 27 oktober 2009

Pumpkin

Nu har lugnet lagt sig på Vasshällan, barnen har precis landat på kudden och jag sitter och funderar på om jag ska dra igång med lite bakning eller om jag bara ska slappa i soffan.
Åkte och köpte en pumpa efter jag hämtat barnen från förskolan idag, sen har jag haft lite pumpaverkstad och jag tycker resultatet blev rätt bra ändå. Vet att många tycker att Halloween bara är ett dumt påhitt och nåt som bara är till för att köpmännen ska tjäna pengar osv. Jag tycker att Halloween är ett alldeles fantastiskt roligt påhitt, här hemma planeras det för fullt för att fixa den bästa Halloweenfesten ever för barnen. Det enda som grämer mig lite är att dom är nog så små, det får ju inte bli föööör läskigt. :-)
Nåja. Imorgon ska jag iallafall iväg på tidig träning, planen är att stå på löpbandet 06.00.
Nu ska jag svänga ihop lite sirapskakor tror jag!

3 kommentarer:

M sa...

stå på löpbande kl 06.00, wow det kallar jag hurtigt!!!!!

Karro sa...

nice! :) längtar redan efter att få se den live! ;)

Mitt i mitt liv sa...

Mona: Ibland så blixtrar man ju! ;-)
Karro: Ja det är sannerligen en pumpa att uppleva :-D Haha
Hade du nåt gammalt tråkigt lakan förresten?