lördag 24 oktober 2009

Frusen

Är så otroligt frusen om kvällarna, fastän Johan gjort upp eld i kaminen alla kvällar i veckan sista tiden så har jag ändå legat i soffan med knäna uppdragna till hakan och huttrat. Men så ikväll så kom jag på den briljanta idén att jag skulle bada fotbad, ett riktigt hett sådant dessutom, så nu fryser jag inte kan jag lova, känns som att kroppsvärmen steg flera grader.
Idag har vi gjort stan hela familjen, inhandlade lite nödvändigheter och lite annat som kanske inte var så nödvändigt. Kan iallafall stryka halloween-kläder till Wilma och Emil från "att köpa listan". Var ute efter en söt liten pumpadräkt åt Julia men någon sådan gick inte att hitta.
Någon som har en aning om var man kan köpa en sådan?

4 kommentarer:

Anonym sa...

dollarstore

Mitt i mitt liv sa...

Var dit och kollade men det fanns ingen sådan i luleå iallafall.

Anonym sa...

kolla bodega party butiken, där finns det mesta, även buttericks kan ha

Anonym sa...

toy s rus har