lördag 17 oktober 2009

Bortskämd

Härliga lördagkväll med tända ljus och en eld som sprakar i kaminen. Barnen ligger och sover och jag och Johan sitter med varsin dator mitt emot varann vid köksbordet, mycket socialt! :-)
Idag har vi varit en sväng till Vissträsk och handlat nya vinterskor till alla barnen, blev kuoma till Emil och Julia, och ett par power-pjucker till Wilma. Dom växer ju så det knakar alltså.
Sen har vi hunnit med en fika på centrum och efter det så har Johan varit ute med barnen så jag har kunnat städa upp ordentligt här hemma (det är nästan omöjligt när dom är inne nämligen), vi har ätit en smarrig pasta al forno och Wilma har kollat på den nya "barbie-filmen" som kommit ut. Det var vår lördag det.
Ser fram emot min sovmorgon och frulle på sängen imorgon, ska bli helt lovely. Sen nyhetsmorgon på det så kan det inte bli en skönare söndag. Fick dessutom ett fång röda rosor av Johan idag. Hur bra har jag det inte ? Jag är egentligen så jäkla bortskämd så det är synd om mig! :-)
Ännu en husvisning imorgon, skulle vara riktigt bra om någon bestämde sig för att köpa så vi kunde avsluta detta kapitel. Nu ska jag svänga ihop nåt gott innan jag ska bänka mig i soffan.
Ha det gott alla vänner och ovänner.

Inga kommentarer: