fredag 2 oktober 2009

God Morgon Fredag!


Alltid härligt att vakna upp till fredag, favoritdagen av alla favoritdagar liksom. Jag och en vän var till Piteå på tjejkvällen igår och shoppade loss lite. Denna fina vinterjacka från esprit var en av sakerna som fick följa med hem. Blev även två par koftor/cardigans och en mörkblå jeansskjorta, är riktigt nöjd över mina inköp faktiskt, och skönt att kunna stryka vinterjackan från listan över saker som jag behöver inhandla.
Nu fattas bara att skomakaren ska bli klar med mina sköna stövlar (dragkedjan har gått sönder) så jag har ett par vettiga skor att gå i. Var även ute efter ett par shepherd-stövlar men några sådana verkade inte finnas i Piteå, iallafall inte inne i stan.
Var hur som helst riktigt skoj med en kväll på stan och kunna gå i lugn och ro och titta och prova utan att känna världens stress.
Idag har vi inga stora planer, ska nog strax gå ut en sväng med barnen så dom får leka av sig lite och så Julia får testa sin nya overall som jag budade hem från tradera, den var verkligen i nyskick så jag är hur nöjd som helst med att ha sparat 400 kr. Ikväll blir det världens godaste lax-i-ugn till fredagssmiddag och massor med onyttigheter framför kvällens idolavsnitt.
På söndag börjar det nyttiga livet igen!

1 kommentar:

ebjn sa...

Du vet väl att Du kan få upp till 60% rabatt på brevportot, när Du gör affärer på tradera?