torsdag 20 augusti 2009

Ur form

Trött, hängig och helt ur gängorna. Ungefär så känns det och jag fullkomligt hatar det. Man har inte tid med sånt här alltså. Man kanske har gått och fått svininfluensan? Nej skämt å sido men jag har iallafall bestämt mig för att testa nåt från hälsokosten, rosenrot kanske, och se om man blir nåt piggare. Det beror iallafall inte på för lite sömn för jag sover oftast minst 7 timmar per natt och det räknas nog som helt okej! Men nog om det, fastän ni säkert är dödligt intresserade av min dagsform så byter vi ämne nu.
Har varit till piteå och ögonläkaren med både Wilma och Emil idag för återbesök. Wilmas syn fortsätter att förbättras och vi ska dra ner ytterliggare på lappträningen. Emil ska börja lapptränas igen, dock bara 1 timme per dag 5 dagar i veckan så det ska nog gå bra.
Sprang in en snabbis på lindex innan vi åkte hem och köpte lite kläder till barnen, konstigt nog så tycks det alltid vara nåt som börjar vara för smått, dom växer så det knakar dom små liven.
Nu regnar det som bara den och snart kommer Johan hem från jobbet, tror det blir en liten powernap då så man håller sig vaken en stund längre än barnen ikväll.

Inga kommentarer: