onsdag 12 augusti 2009

Fyra barn

Så ligger två av fyra barn och vilar middag. Och nej jag skrev inte fel, Wilmas har nämligen en kompis här som fick följa med hem efter dagis och nu leker dom så snällt inne på Wilmas rum. Börjar längta riktigt hett efter ett jobb nu, efter dryga 4 år hemma med barn så skulle det vara ruskigt kul att få komma ut och göra nåt annat. Visst är det mysigt och kul att vara hemma med barnen men nu vill jag gärna göra nåt mer också. Efter jul är det tänkt att Julia ska få börja på dagis så då får vi väl se vad jag hittar på för nåt.
Nu ska jag strax ta itu med lite middagsförberedelser, vi får middagsfrämmande och jag tänkte hinna fixa ihop nån sorts fika eller efterrätt innan jag börjar med maten.

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Jag har också haft 4 barn här hemma idag. Mina egna + Viktorias. :-) Skötte dom medan hon var och klippte sig. Lite spännande att sköta lilla Wilja, men det gick då hur bra som helst.

Länge sen sist förresten! Hoppas att ni haft en lika trevlig sommar som vi. Snart måste vi ta en dejt tycker jag. Måste väl vara någon som har lite skvaller nu när det var så länge sen vi sågs. ;-)
Ha det gott!

Mitt i mitt liv sa...

Halloj! Man kanske skulle bli dagmamma när man ändå håller på, ett par barn mer eller mindre spelar ju ingen roll! ELler kanske inte :-D Ja nu var det länge sen sist, vi får styra ihop nåt snart! Är ju inte så långt bort tills det är 1årskalas här hemma så då blir det ju dejt iallafall :-) Skvaller ja...känns som det är torka på den fronten, får hoppas ni har nåt roligt att komma med isåfall :-)