onsdag 26 augusti 2009

Brödbak

Har precis tagit upp en glad liten Julia ur sängen och laddat ugnen med en soon-to-be hälsolimpa. Ruskigt gott med lite hembakt bröd ska det bli, tror nästan det får bli filbröd också när jag är klar med det som är i ugnen.
Jag och Julia mötte upp Karro och Maja på byn på morgon efter att vi lämnat storbarnen på dagis, blev en liten prommis och sen en macka på centrum innan det var dags för att hämta hem barnen igen. Nu sitter jag och spånar lite på vad lillan ska få i 1-årspresent, blir nog mestadels kläder eftersom det är nåt hon verkligen är i behov av just nu, men nån kul liten grej måste hon också få. Tips någon? Imorgon är det dags för spruta och 1-årskontrollen på bvc, stackars liten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inte kvar några kläder från Wilma????

Mitt i mitt liv sa...

En hel drös! Men Wilma drog strl 80(den strl som Julia har nu) under sommaren och det är mest kortbyxor och klänningar.