onsdag 10 december 2008

Så glad jag blev!


Ni må tro att jag blev glad när jag öppnade mailboxen imorse. Där låg nämligen ett vinnarmail från "en mammas dag" där det stod att jag vunnit en finfin personlig bakbok från beebook. Har redan beställt en sådan till Wilma (som jag skrivit om i tidigare inlägg) men nu kommer alltså även Emil att få en sådan i julklapp. KUL! Jag som aldrig vinner :-) Johan sa igår "gud vad du är med i en massa tävlingar" och jag svarade "jaaa men nån gång måste man väl ändå vinna nåt" och nu blev det faktiskt så :-) Har redan letat fram en fin bild och skickat iväg beställningen så vi ska hinna få den före jul.
Idag på morgonen har vi varit på utvecklingssamtal för Wilma på hennes förskola. Det gick fint, men nåt annat hade jag inte väntat mig heller.
På en timme ska jag åka och hämta barnen och då ska vi nog åka och hälsa på mormor och sen blir det städning för mig när vi kommer hem. Längtar verkligen efter ett nystädat hem. Just nu är det allt annat än välstädat här hemma.
-27,5 grader kallt är det idag också. K A L L T med andra ord! Nu ska jag ladda kaminen med några vedklabbar och städa undan lite i köket. Trevlig onsdag allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vinsten, vad roligt att få vinna :)