fredag 19 december 2008

Dop

Känns som jag sitter och halvsover här framför datorn. När barnen har somnat (inte Julia) och man sätter sig i soffan så säger det bara pang så är man sådär sjukt trött så det enda man egentligen vill är att sova. Tyvärr har inte Julia några sådana planer men vi ska strax göra ett försök iallafall. Dagen har iallafall ägnats åt shopping. Julklappar och kläder för morgondagen. Julia ska döpas imorgon, det blir ett litet dop med närmsta familjen och några kompisar. Skönt. Känns lite extra mysigt att döpa såhär strax före jul faktiskt. Morgondagen kommer alltså att ägnas åt fix inför dopet, sen bara skönt hemmamys på kvällen. Nu är det inte många dagar kvar till den stora dagen. Wilma håller riktigt på att längta ihjäl sig tror jag. Sötungen.
Nej nu måste jag försöka få lillsessan att somna så jag kan gå och lägga mig. Kramis.

Inga kommentarer: