söndag 7 december 2008

Julklappsshopping

Så var även denna helgen över snart. Tiden går alldeles för fort. Helgen har bestått av julklappsshopping i luleå. Wilma och Emil var utleasade så igår fick vi oss en heldag på stan med lillan i vagnen. Hon var snäll som få så det gick riktigt bra. Nu börjar vi vara så gott som klara sånär som på någon enstaka klapp. Har precis beställt lite böcker, bl a en sånhär till Wilma i julklapp. Hoppas att hon kommer att gilla den lika mycket som jag gör.
Annars så har jag hunnit med ett gympass idag efter våran sovmorgon som varade ända till klockan 09.15 då Julia vaknade. Otroooligt skönt att få sova ut!
Nu ikväll har jag bakat lite bröd, en limpa och frukostfrallor med frön, blir gott med hembakt till frulle imorgon. Nu ska jag läsa min nya inredningstidning, dricka te och slötitta på tvn.

Inga kommentarer: