tisdag 23 december 2008

God Jul

Tänkte mest bara logga in och önska en GOD JUL till alla som tittar in och läser. Julias dop, som jag skrev om sist, gick jättebra och hon fällde inte en tår i kyrkan. Duktig tjej! Emil däremot fick ett frispel när han inte fick gå lös med tuschpennorna inne i kyrkans "omklädningsrum" så när det var dags så bar Johan ut en skrikande, väldigt upprörd och tröstlös Emil som sen fick sitta med kusinerna och titta på istället. Arg som ett litet bi. Tur det går över fort. :-)
Snart gör Johan halvdag så då ska vi ut och handla det sista inför julen, köra ut lite julklappar till släkt som vi inte ska fira med i år och sen blir det uppesittarkväll med glögg, nygjord julskinka på hemmabakad limpa och en massa godis. Wilma ville förresten gå och lägga sig halv 10 imorse så att det fortare skulle bli julafton. Tror ni hon längtar ? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

god jul på er önskar vi här ifån mora :) resan hit gick bra, imorgon blir det tomteland. vi åker nog hemåt på fredag. hakar du på och tränar till helgen?? man måste ju göra sig av med julmaten ;) kram på er

Mitt i mitt liv sa...

Detsamma till er! Jag hakar gärna på och tränar till helgen, ska väl ut på mellandagsrean hade jag tänkt, men det blir väl inte hela helgen! Ja snacka om att man måste göra sig av med julmaten, har gått upp ett helt kilo på ett par dagar bara. Men nu är det slut med godisätandet från och med imorgon!