onsdag 5 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av 85kvmhus, och jag antar såklart utmaningen. Här är reglerna: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag gillar ordning och reda. Sträcker lakan och bäddar fint varje dag (har väl förekommit att det inte blivit av, men det är dock ytterst sällsynt) Avskyr smuliga bänkar i köket, trampa i saftfläckar på golvet osv. Jag blir sur och depp när det är stökigt och skitigt omkring mig!

2. Har sjukt dålig syn, ser ingenting utan mina linser.Funderar på att göra en ögonoperation, men jag vet inte om jag vågar.

3. Äääälskar falsk toscakaka och skulle förmodligen kunna äta en hel långpanna alldeles själv.

4. När jag var liten lekte jag frisör med en kompis och fixade hennes hår med nåt starkt medel som man använder när man binder flugor. Tack och lov tappade hon inte håret iallafall.

5. När jag var liten så gillade jag också köttben och grävde ur benmärgen med baksidan av en sked och åt även det. Vidrigt I know!

6. Jag är en grym arbetsledare. Fråga Johan bara ;-)

7. Rastlös som bara den. Det måset hända grejer, helst hela tiden. Vill gärna planera och bestämma vad som ska göras för lång tid framöver. Hatar dötid. Wilma har nog fått ärva den egenskapen också.

Jag utmanar:

guldkorniminvardag
omalltålitetill
mammasbönor
enbrunettsbravader
lillasystersöt
sumps
giploss

Inga kommentarer: