fredag 14 november 2008

Tvålen med stort T


Har haft middagsfrämmande ikväll, ja dom är fortfarande här faktiskt och ser idol med oss. Lovade Wilma att sitta nere hos henne bara tills hon somnat. Johan kokar glögg så bara hon somnar så blire glöggmys i soffan. Vem hejjar ni på? Kevin och Alice är helt klart mina favoriter. Johan Palm borde ha åkt ut för 100 år sedan om ni frågar mig.
I helgen hoppas jag att vi drar på en liten lulesväng så jag får kila in på twilfit och köpa den där tvålen som jag måste ha till toan. Den är ju inte komplett utan tvålen förstår ni. Listerna sitter fortfarande inte uppe men det känns ju inte alls lika viktigt som just TVÅLEN. Jag är en riktig sucker för fina förpackningar. Nu ska jag kolla om gumman somnat så jag får slå mig ner i soffan.

Inga kommentarer: