onsdag 5 november 2008

Det tar sig



Hej hopP! Har nyss kommit hem med barnen från daigs. Johan är i Kiruna idag så jag har bjudit hem mor, far och lillebror på middag. Teriyakikyckling. Ska bli myyche gott. Jag och Wilma ska strax ta och baka lite så vi har nåt att bjuda på efter maten också. Fikabröd har en strykande åtgång här hemma kan jag lova. Nu börjar alla våra projekt här hemma vara klara. Lite listning inne på toan bara som återstår. Det blev fint, stooor skillnad. Ska ta nåt kort och lägga in sen. Och garderoberna är monterade och jag har börjat fylla dom med kläder så nu har vi hipps vipps riktigt bra med förvaring här hemma tycker jag. Har funderat nåt tag på att lägga alla inlägg under etiketter så man har lite ordning och koll på inläggen. Men det verkar aldrig bli av. Kanske ikväll. Eller nån annan kväll.

Inga kommentarer: