fredag 4 juni 2010

Vårfest och beslut




I veckan har vi varit på vårfest på Wilmas och Emils dagis. Det var tipsrunda, korvgrillning, fika och våra söta barn som sjöng så fint för oss. Mysigt.Vi har även pysslat på en hel del här hemma. Har sått in en massa ätbart i pallkragar, påbörjat ett jordgubbsland och köpt två svartvinbärsbuskar som ska ner i jorden i helgen. Igår åkte jag in till stan, åt en god middag med en vän och såg SATC 2. Filmen var bra men jag tycker nog ändå att 1:an var snäppet bättre.

Vi har även tagit beslutet att inte flytta härifrån. Äntligen. Det har varit otroligt frustrerande att gå och fundera fram och tillbaka och inte riktigt veta hur man ska göra, men nu har vi bestämt oss och i höst kommer en utbyggnad att börja ta form. Har hur många projekt som helst som jag vill sätta igång så nu kommer det snart att börja hända en hel del både inne och ute här på Vasshällan. Härligt!

2 kommentarer:

M sa...

Visst är det skönt när man äntligen tagit ett beslut, allt känns så mycket roligare då. Det blir iaf spännande att se vad ni hittar på!! =)

Mitt i mitt liv sa...

Ja äntligen lite FRID känns det som. Usch vad det har gnagt inne i skallen och man har velat fram och tillbaka, för och nackdelar. Men nu så! :-)