tisdag 8 juni 2010

Energy!

Den här dagen har verkligen gått i ett. Älskar att vara effektiv och hinna med mycket och det har jag verkligen gjort idag. Ikväll sprang jag för första gången på ungefär två veckor, det gick bra men i någon superform är jag verkligen inte, har ju börjat få pollenkänningar och jag tror det är därför jag blir aningens tungandad när jag springer. När jag kom hem så gjorde vi klart i jordgubbslandet, satte väven och grävde ner plantorna så nu är det bara vänta på att det ska börja bli gubbar. Första året blir det nog fattigt men sen får vi väl hoppas att det ska börja ta sig.
Imorgon är jag ledig, ska åka till sjukhuset med barnen på förmiddagen för ännu en ögonkontroll på Wilma och Emil. På kvällen vankas det tårtkalas då en viss pappa i familjen fyller år.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa senaste numret av Family Living innan jag lägger igen ögonen. Dröm sött!

Inga kommentarer: