söndag 6 juni 2010

6e Juni

Sveriges nationaldag idag och även min käre fars födelsedag. Bjöd Johan på frukost på sängen på morgon och sen tog vi det lugnt tills det var dags för smörgåstårta (lunch) och sverigebakelser hos mor och far. När vi kom hem så gick vi bara in och klädde på oss lite mer kläder, eller ganska mycket mer kläder,( Jag tog vinterjackan och den var precis lagom varm.) och sen har vi varit ute tills läggdags. Grillade hamburgare och korv till middag, så simpelt och så gott. Allt är så mycket godare utomhus. Har fått en hel del gjort ute på gården i helgen, känns bra att ha börjat beta av alla dessa göromål från den låååånga "att göra listan".

Imorgon är det vardag och jobb igen, jag ska lägga mig i soffan och mysa en stund innan jag ska hoppa i säng så jag är pigg och glad imorgon.

1 kommentar:

Kristin sa...

Hej, hej! Tack för tipset...akta gracon verkar vara mest populär faktiskt! :) (läste att de har rätt lång erfarenhet av bilsbarnstolar, och det känns ju alltid som ett plus i kanten!!) Tycker ni den har varit tung att bära omkring på??