onsdag 9 juni 2010

Birthday

Cheese!

Wilma tar det här med kalas på största möjliga allvar. Man måste vara jättefin och man ska helst ha fiskdamm även på vuxenkalas.

Har precis kommit in efter att ha fixat iordning med alla perenner som jag köpt idag, har gjort en rabatt som jag VERKLIGEN hoppas kommer att ta sig och bli jättefin en vacker dag. Min fingrar är inte värst gröna men man får väl göra så gott man kan och hålla tummarna liksom! :-)

Gjorde stan en stund idag efter att vi varit till ögonläkaren, hittade inte nåt speciellt men det blev iallafall lunch på Golden Dragon och sen blomstershopping på hemvägen. Vi har såklart även firat födelsedagsbarnet i familjen med tårta och paket. Nu börjar klockan vara alldeles för sent för mig så jag ska tömma diskmaskinen och sen hoppa i säng. Natti!

Inga kommentarer: