söndag 10 januari 2010

Slalompremiär

Blev tidig morgon på Vasshällan idag. Julia vaknade redan klockan 04.15 och vägrade att somna om. Jag låg vaken till kvart över fem och lyssnade på hur hon stökade runt i sängen och pratade, men till sist hade hon väckt storebror så då var det bara pallra sig upp.
Idag ska vi packa väskan med varm choklad, korv och mackor och åka till Kanis. Wilma och Emil ska få premiäråka slalom med Johan, och jag och Julia håller oss nog till att åka lite pulka och grilla korv. Endast -4,9 grader kallt nu så det gäller att passa på och vara ute.
Nu börjar nyhetsmorgon så jag ska bänka mig i soffan en stund innan jag ska börja fixa med dagens matsäck.

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Så hur gick slalompremiären??

Mitt i mitt liv sa...

Det gick bra på skidorna. Det var väl inte det allra lättaste men med lite träning så kommer hon nog att lära sig det där tids nog. Läste att det gick bra för Melvin också! :-) Vi får hoppas på lite varmare väder nu så dom får åka och träna lite!