onsdag 27 januari 2010

Onsdag

Först idag har jag börjat komma iordning i mitt nya kontor, blir superfint med mina vita skrivbord och vita billybokhyllor, tror jag kommer att trivas riktigt bra där!
Lämnade in nytt schema för barnen idag, har ändrat arbetstiden en halvtimme för att slippa stressa så mycket på morgonen och för att dom ska kunna äta sitt mellis i lugn och ro innan jag kommer, som det är nu så sitter Wilma och Emil och äter varje gång jag kommer så det känns ju bara onödigt att jag ska komma just då.

Idag är det Johan som följer med Wilma på gympan, hon sa "pappa måste ju också få se att jag kan göra bakåtkullerbyttor" och tyckte att det var hans tur att följa istället.
Ska strax börja packa ihop lite grejer för när dom kommer hem så ska jag för ovanlighetens skull åka till gymmet, det har blivit alldeles för sällan sista tiden.
På lördag ska jag på inflyttningsfest, ska bli rackarns skoj, måste bara hitta nåt att ha på mig, samma problem varje gång det vankas utgång!
Köpte förresten ett jättefint armband från "snö" igår, ett vitt skinnarmband som kommer att göra sig extra bra till våren när man fått lite färg på sina bleka armar. Nu kallar kidsen på uppmärksamhet så det är bäst jag slutar.

Inga kommentarer: