söndag 3 januari 2010

Frisk

Sitter helt färdig vid köksbordet och har precis ätit en fruktsallad. Jag är frisk.
U N D E R B A R T!
Har haft riktigt bra med ork idag, trots kräksjukan igår, så jag har hunnit med att sanera hela huset, bara halva tvättkorgen kvar nu, vet inte hur många maskiner jag har kört. Blev både jag, Julia och Emil som åkte dit och vi är alla tre krya nu så det verkar ha varit en snabbvariant. Håller alla tummar och tår för att Wilma och Johan ska klara sig. Barnen är så rastlösa, har varit många hemmadagar under dessa helger då vi lyckats vara krassliga mest hela tiden.
Nu ska jag göra en riktigt tidig kväll, kroppen skriker efter sömn.

1 kommentar:

Allt å lite till sa...

Hej och god fortsättning på det nya året! Ni kanske inte haft någon bra start på året, med tanke på alla sjukdomar. Men hoppas att ni mår bättre nu!