torsdag 14 januari 2010

Dåligt med update

Ja det har varit långt mellan blogginläggen sista tiden, har helt enkelt inte haft någon som helst lust till att sitta och skriva.
Vi håller för fullt på med att skola in Julia på smörblomman, hon verkar tycka att dagis är toppen och det har inte varit några som helst problem med inskolningen so far. Skönt. Imorgon ska hon få äta där första gången, och veckan efter nästa så räknar jag med att kunna inviga mitt nya kontor och äntligen få komma ut och träffa lite folk på dagarna.
Känns hur bra som helst och jag längtar.
Slalompremiären gick förresten jättebra, det blev lite träning i pulkbacken och ett åk i den stora backen. Nu väntar vi bara på lite varmare väder så blir det mer slalomträning, -24,4 här idag så man håller sig gärna inne om man inte verkligen måste ut.
Nu ska jag börja fixa med en tidig middag innan jag drar ut och helghandlar.

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Jo, igår var det omstart för gympan. På samlingen så ropade dom upp alla som var med förra terminen, så man behöver inte anmäla sig igen utan det är bara att komma om man vill fortsätta vara med.

Allt å lite till sa...

Vad roligt förresten att det går så bra med inskolningen! Hoppas det fortsätter att gå bra. Kan tänka mig att du längtar efter att få komma igång och jobba. Du börjar ju kunna det här med att vara hemma med barnen. :-)