söndag 30 maj 2010

Happy mama!

Alla mammors dag är det idag och det har varit en riktigt härlig dag. Började med att vi hade sovmorgon hela familjen, tror Emil vaknade först vid åtta och så länge är vi absolut inte bortskämda med att få sova. Så skönt! Min morsdagspresent ska ni få se inom kort. Det är nåt jag velat ha länge och som jag verkligen saknar i mitt kök, så nu väntar jag otåligt på att få ett paket att hämta ut senare i veckan.

Idag har vi ätit tårta och firat våra mammor, städat och fixat inför kommande veckan. Jag gjorde ett tappert försök till att klippa Julias lugg men hon gjorde klart för mig genom att skaka på huvudet hela tiden att jag inte skulle göra mig något besvär så då överlät jag det hela till mormor och då gick det betydligt bättre, så nu är hon fin i håret igen.



Om morsan tror att hon ska sätta en sax i mitt hår då tror hon FETT fel.

Inga kommentarer: