torsdag 15 april 2010

Helg

Nu är det helg för mig och barnen. Kom hem för en stund sedan och nu sitter dom tre små i soffan och tittar på "Handy Manny" i väntan på att pannkakan som är i ugnen ska bli klar.
Nu ser jag dessutom att Emil har somnat, lillkillen är helt slut efter en dag på förskolan.
Ikväll ska jag börja baka lite inför Wilmas femårskalas nästa helg, måste komma på lite olika bakverk som blir lagom "prinsessiga" bara. Ska testa att göra en tårta i form av ett slott bland annat, men den ska jag såklart inte göra ikväll om nu nån eventuell gäst är orolig för att bli bjuden på sur tårta ;-) Och aldrig kommer det ut några fina hus till salu heller, utbudet på potentiella objekt är verkligen obefintligt känns det som. Nu ska Wilma låna datorn och spela lite så jag ska se till att få nåt gjort.
Trevlig torsdagkväll på er!

Inga kommentarer: