fredag 9 april 2010

Godmorgon Fredag!


Efter 1 månad och 2 dagar fri från socker och onyttigheter så har vi (jag och J) bestämt oss för att ge oss. Vi var ju grymma som klarade så länge som vi gjorde tycker jag. Att suget är värst första dagarna håller jag absolut inte med om, det blev bara värre och värre, och bara själva tanken på att man "inte får" tror jag gör att suget bara blir ännu större.
Nu ska jag unna mig godsaker på helgerna och försöka köra hårt under veckorna istället. Provade där ett tag att minska portionerna ordentligt men då orkade jag knappt ta mig igenom några futtiga kilometer på löpbandet och nu när jag ökat på lite igen så går det betydligt lättare.

Idag är jag ledig och hemma med barnen, städade igårkväll så det är helgfint så idag ska vi bara mysa. Ska åka ner på byn sen och inhandla lite gott inför kvällen, en bukett tulpaner och så ska vi kika efter ett par snygga gympaskor till barnen. Ikväll ska jag inviga min nya skål från mateus med en god sallad i. Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer: