fredag 18 december 2009

Vad härliga ni är!

Är egentligen påväg i säng, ska mest troligt upp tidigt och dra till happis imorgon, men jag tänkte ändå att jag måste få plita ner några rader.

Fick höra idag att vissa bloggläsare engagerat sig och ringt för att kolla upp huruvida jag verkligen jobbar när jag har barnen på dagis. Det tycker jag är kul. Att vissa av er är så engagerade alltså. Fan. Det hade jag aldrig kunnat tro :-)
Nästa person som är så genuint intresserad av vad jag sysselsätter mig med på dagarna är välkommen att höra av sig (jag tror inte ni vågar det, men det vore kul) så lovar jag att komma och tapetsera ett helt rum med lönespecifikationer, anställningsbevis och annat som kan vara av intresse. Nu är det sängen.

Trevlig helg!

7 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Ja, men oj vilket engagemang! Att folk ids alltså.
Hoppas ni får en trevlig dag på IKEA imorgon, för jag gissar det är dit ni ska om ni ska till happis. :-)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Anonym sa...

Nämen oj vilken hårt arbetande kvinna du verkar vara.

LindaM sa...

ha ha ha.. Fasen vad bra skrivet! Tänka sig vad vissa har lite att göra då de måste hålla koll på alla andra. Fast man kanske bara ska vara tacksam för att de finns, för skulle man göra ett misstag utan att veta om det själv, så står de nog snart där med pekpinnen i högsta hugg! =)

Rutmarie sa...

Att folk ids lägga ner energi på det. Hoppas att du hittar en massa i Happis, jag vill också dit.

Linda Enkvist sa...

haha ja att folk ids, vissa har verkligen lite att göra.

Mitt i mitt liv sa...

Alltålitetill: Ja det är kul att man kan sysselsätta någon :-)

Anonym: Jag är ju det! Absolut någon att se upp till! :-D

LindaM: Ja jag vet inte vad vi skulle göra utan dessa människor, lite tråkigt skulle det nog allt vara ändå, man får sig ju ett gott skratt åt dom iallafall! :-D

Rutmarie: 60 minuters shopping på ikea blev det. Johan är inte den som strosar runt i onödan direkt så vi köpte det vi var ute efter, och allt annat jag hittade på vägen, sen drog vi! :-D

Linda: Eller så har dom fullt upp för att dom har så hemskt mycket med att kolla upp vad alla andra gör :-)

Anonym sa...

Tur de knappt vet vem man är :O).. Då slipper man ha spaning på sig moahhahhaaaa