onsdag 30 december 2009

Snart friska

Nu tror jag minsann att vi är friska hela bunten snart. Alla tre barnen har hunnit avverka var sin ögoninflammation och varit snoriga och hostiga. Jag har också varit hängig och nu i söndags så vaknade jag upp med ögoninflammation. Inte så oväntat kanske med tanke på alla geggiga ögon jag baddat sista veckorna. Ser fram emot att få börja bära mina linser igen, vantrivs nåt så fruktansvärt med mina glasögon, som säkert är 10 år gamla och jag inte ser ordentligt i.

Nu vet ni att jag lever så nu ska jag passa på att få mig lite sömn. Nyårsafton imorgon!

3 kommentarer:

jessica sa...

Jobbigt med ögoninflammation hela bunten.. men skönt att ni är på bättringsvägen. Emilia och Elton hade också ögononflammation för några veckor sedan i samband med en förkylning men det var snabbt över,skönt! =)

Mitt i mitt liv sa...

Ja det är trist när det ska härja sjukdomar hejvilt, man blir så less! Nu ligger vi i kräkis både jag och Julia, roligare har vi haft det ;-)

Mitt i mitt liv sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.