fredag 31 juli 2009

Teknikens hus

Så underbart med helg. Har precis duschat efter en liten springtur så jag känner mig nästan som ny. Dessutom har vi varit i luleå idag så jag har fyndat mig en ny tröja från peak som jag har på mig, 40 % off så ett riktigt klipp blev det :-)
Har även varit på teknikens hus, barnen tyckte det var en höjdare men jag led mest av att det var äckligt varmt och kvavt, har inte alls varit på topp idag.
Hade planer på att åka och äta middag i stan, var riktigt sugenthaimat men Emil var helt rabiat så efter en snabbvända på ett par affärer så styrde vi bussen hem och åt ugnsstekt laxöring, potatis och dillsås istället, det gick ner det också faktiskt. Nu ska jag surfa vidare en stund innan det blir kudden, känns som att kroppen skriker efter sömn.
Här körs det tåg.
Julia fick nöja sig med att sitta i vagnen och titta på.

Inga kommentarer: