måndag 27 juli 2009

Sommarbilder




Första dagen på länge som nästan är helt oplanerad. Lite fix och don, en sväng ner på byn och handla och sedan en liten middagsbjudning här hemma. Men annars så. Lugnt och skönt. Johan jobbar idag så jag och barnen har bara varit här hemma och pysslat på lite.
I fredags drog vi iallafall in en snabbis till ikea och köpte den fina sängen till Wilma som jag suktat länge efter, vi skulle ha sovfrämmande lör-sön så då passade det ju perfekt att köpa den så att dom hade någonstans att sova. Nu finns även en liknande säng fast i svart som jag tänkt att Emil ska få när han blivit lite större, och vi förhoppningsvis har fler rum att tillgå.
Lägger in lite sommarbilder och sen ska jag fixa till mig för att kunna åka ner och handla lite grejer till middagen.

Inga kommentarer: