måndag 15 mars 2010

Ny vecka!

Så var det åter ny vecka. SKÖNT för den kan knappast bli sämre än föra.
Veckan som var var inte den bästa. Pappa fick en hjärtinfarkt måndagkväll och ligger sedan dess på sjukhus, och jag har mest gått omkring och varit orolig. Johan drog till fjällen onsdag till söndag så jag har varit all alone med kidsen, vilket inte alls är någon fara men just en sån här gång hade det varit skönt att ha honom hemma så man iallafall kunnat lämna barnen med honom och åka och hälsa på pappsen.
Tack och lov har Karro ställt upp som en liten ängel och passat barnen så jag kunnat åka till sunderbyn och hälsa på min stackars far. Nu hoppas jag bara att han frisknar till ordentligt så han får komma hem nån gång. Nu är det lunchtime så jag får skriva mer en annan gång!

5 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Hej! Tråkigt med pappa din. :( Hoppas han kryar på sig och får komma hem snart!

MammasBönor sa...

Fy så hemskt! Hoppas han kryar på sig!!
Sköt om er!

Mitt i mitt liv sa...

Ja det var riktigt tråkigt, men imorgon ser det ut som att han ska få komma hem. Äntligen. :-)

Allt å lite till sa...

Vad skönt att han är på bättringsvägen! Och GRATTIS till Emil i efterskott. :)

Mitt i mitt liv sa...

Ja det känns verkligen toppen! Emil bugar och bockar, stora karln, som han själv säger ;-)