söndag 28 mars 2010

3 veckor avklarade

Idag har jag varit fri från slisk och onyttigheter i 3 veckor. En riktigt tuff utmaning för en godisråtta som jag Det går otroligt bra fast visst händer det att suget efter godis och framförallt CHOKLAD knockar en som en höger i fejjan. Händer oftast en fredag eller Lördag då alla andra äter godsaker.

Vikten står ganska stilla för tillfället, det går saaaakta men säkert neråt. På torsdag är det 4 veckor kvar och när 4 veckor gått så hoppas jag att jag tappat iallafall två kilo till, ett ganska rimligt mål tror jag.

Nu ska jag strax dra iväg till gymmet för att nöta lite på löpbandet och köra lite styrketräning.
Sen idag ska jag försöka få till ett brödbak, det var riktigt länge sedan jag gjorde nåt sånt.
Ha en fin söndag allihopa!

Inga kommentarer: