fredag 25 juli 2008

Äntligen sommar!


Idag packade vi matsäcken och drog till havsbadet. 27 grader varmt och ljumma vindar. Var riktigt härligt och barnen hade hur kul som helst. Så otroligt underbart att vi äntligen fick lite sommar, det var verkligen på tiden tycker jag!
Dagens miss blev dock solkrämen. Haha. Barnen fick ett tjockt lager på sig men givetvis så glömde vi oss själva. Johan ser ut litegrann som en kräfta nu och mina ben och mage svider en aning. Ikväll blev det lättaste middagen, hallonkräm och mackor, och sen har vi bara legat i sängen och ätit godis och tittat på barnprogram. Var väl mest vi som såg barnprogrammen, ungarna härjade hellre och tyckte det var roligare att hoppa studsmatta i sängen.
Imorgon blir det mera bad. Man får passa på nu när det är finväder!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jenny!

Stina här, vi gick i samma klass på högstadiet. Jag "snubblade förbi" din blogg och vill bara säga hej! Era barn är så otroligt söta!

Ha det bra!

Mitt i mitt liv sa...

Hej på dig själv :-)
Länge sedan man såg dig. Allt bra? Bor du kvar på byn ? Ha det gott!

Anonym sa...

Allt är bra med mig, trots att jag börjar jobba igen imorgon efter fem veckors semester... :-)

Nej jag bor inte kvar i Älvsbyn. Jag bor i Umeå sedan två år tillbaka och innan dess bodde jag utanför Ö-vik. Så det är ett tag sen jag flyttade därifrån...

Hoppas ni haft en bra dag!
Stina