söndag 6 juli 2008

Lycksele



Då var vi hemma efter en snabbtripp till lycksele. Vädret var inte direkt vad man hade hoppats på men det var egentligen perfekt väder för en dag på djurparken. Långa uppförsbackar i stekande sol hade varit extremt jobbigt så lite halvmulet och kallt var väl egentligen det ultimata. Jag var nog trött och knäckt ändå kan jag lova! På kvällen blev det bad och middag på hotellet och sen stupade vi i säng så fort barnen hade somnat.
För Emil var nog höjdpunkten då han fick åka en av barnkarusellerna i lyckolandet och sitta och ratta en bil. Han sken som en liten sol där han satt. Sötisen. För Wilma var nog det roligaste att leka med Felicia. Djuren är inte så himla intressanta egentligen, att sitta i skogen och leka med kottar var roligare tror jag. :-) Och ska jag vara riktigt ärlig så intresserar inte djuren mig heller så mycket. Det roliga är ju att göra något tillsammans, sen spelar det nog inte så stor roll vad det egentligen är som man gör.
I veckan ska Johan ha lite semester så nu hoppas vi verkligen på lite finväder så vi hinner med en massa bad och en och annan cykeltur.
Nu väntar sängen, den egna sköna sängen. Man sover aldrig så gott som i sin egen säng.

Inga kommentarer: