torsdag 4 februari 2010

Transportsträcka



Bilder: Fritidsresor
Hösten och vintern fram till jul har jag ingenting emot, man myser med tända ljus och ser fram emot julen med allt vad det innebär. Tiden efter jul tills det börjar våras är bara en enda lång transportsträcka. Avskyr att vintern ska vara så otroligt lång.
Nästa år måste jag försöka se till att vi kan ta oss iväg till ett varmare land ett par veckor den här tiden. Tills dess drömmer jag vidare om den kommande cypern-resan som är alldeles för långt borta. Nu ska jag kila iväg för att möta upp Jenny och luncha!

2 kommentarer:

M sa...

Jag håller fullständigt med dig. Jag kan tala om att det känns ruskigt bra att vår resa närmar sig med stormsteg =)

Mitt i mitt liv sa...

Jag förstår att det känns ruskigt bra och jag är inte aaaalls avis ;-) Jag måste verkligen försöka styra upp det här till nästa år!