fredag 5 februari 2010

Dagens projekt: handling

Så var det fredag och ledig dag hemma med barnen. Idag är planen att åka och handla med alla vilddjuren. Klarar familjerna i "familjen annorlunda" av att handla med 8-10 ungar så må jag väl fixa att göra det med ynka tre stycken. Inbillar mig dock att mina tre är vilda och olydiga så det räcker och blir över för 10 ungar ibland ;-)
Ikväll tänkte jag försöka vara uppe längre än till nio, känns dömt att misslyckas med tanke på hur tidigt jag somnat på kvällarna sista tiden, fattar inte hur jag kan vara så otroligt kvällstrött?
Tänkte anstränga mig lite och testa ett nytt recept också, "helstekt fläskfile med whiskysås", det låter ju gott så jag hoppas det är det också.
Nej nu tror jag vi ska göra bort "dagens projekt" innan affärerna är fyllda med fredagshandlande människor.

Inga kommentarer: