fredag 29 juni 2007

Maaammma, dittel du tee?


Idag är en såndär härlig dag. Fråga mig inte varför men jag gillar regniga dagar. Vi åkte till lule vid lunchtid och avverkade några timmar inne på leos lekland så lillan fick springa benen av sig och busa med sina söta små kompisar Felicia och Nathalie. Ganska fränt egentligen att dessa 3 tjejer är ganska precis lika gamla (skiljer ca 3 månader mellan äldsta och yngsta) och nu har alla 3 var sin lillebror som också är i princip lika gamla. Alla födda i mars månad i år och bara 1 dag som skiljer mellan 2 av dom. Innan vi åkte hem igen så blev det en snabbsväng in på lindex där jag reafyndade ett par hängselbrallor från fix till Emil. Såååå söta. Sen förbi elgiganten där vi investerade i en digital systemkamera. Ska bli otroligt kul att äntligen kunna ta lite bättre bilder.

Nu ligger både barnen i sina sängar, det större barnet snurrar runt som jag-vet-inte-vad och nyss satte hon sig upp och sa: "maaamma, dittel du teee?" Joo jag dricker te, och njuter av lugnet :-) strax ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa lite. Såhär ser iaf kameran ut, ska bli en sann utmaning att lära sig alla finesser. Jag och mitt tålamod.

Inga kommentarer: